Vintille teimme tällaisen pienen "kylmän" huoneen, jossa voi istuskella syksyisin ja vaikkapa lueskella lehtiä, neuloa. Kesäisin joskus nukumme täällä huvin vuoksi. Tästä huoneesta pääsee pienelle parvekkeelle, johon paistaa suurimman osan päivästä aurinko. Siellä istumme kesäisin kahvilla.

Yläkerta on kokonaisuudessaan n. 40 neliötä. Tarkoituksenamme on tehdä yläkertaan makuuhuone ja kylpyhuone.